فهرست بستن

پیاده سازی “نخستین پلتفرم تولید محتوای گردشگری با استفاده از هوش مصنوعی” در کشور که با همکاری جمعی از متخصصین دانشگاه محقق اردبیلی و مجله گردشگری سفرنویسان انجام شد را به جامعه نوآوری دانشگاه تبریک عرض می کنیم.

📍پیاده سازی “نخستین پلتفرم تولید محتوای گردشگری با استفاده از هوش مصنوعی” در کشور که با همکاری جمعی از متخصصین دانشگاه محقق اردبیلی و مجله گردشگری سفرنویسان انجام شد را به جامعه نوآوری دانشگاه تبریک عرض می کنیم.


♦️پلتفرم تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در گردشگری برای اولین بار در کشور داده های مربوط به این حوزه را با استفاده از ابزار های هوش مصنوعی تولید کرده است.


🔸به گفته همایون ارجمند، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری دانشگاه محقق اردبیلی، فعال بین المللی حوزه توریسم و متولی مجله سفرنویسان، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری نوین در توسعه معرفی ظرفیت های گردشگری از جمله اهداف این طرح بوده است.

🔸به گفته میثم عباسی، مسئول خانه هوش مصنوعی مستقر در مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان فناوری تحول آفرین برای ایجاد یک پلتفرم جهت معرفی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل در سطح ملی و جهانی از اولویت های این طرح می باشد.

 

▫️این مجله در دو زبان فارسی و انگلیسی تولید شده و قابل دسترس است.


⬅️ لینک دسترسی به نسخه فارسی مجله :
http://www.safarnevisan.ir/free-magazine/